910 900 555

(všední dny 8:00 - 16:30)

Nákupný košík

V košíku nemáte žiadny tovar.

Leto je tu a my sme pripravení ťa vybaviť k vode! Od štýlových plaviek a pohodlných žabiek až po tie najkrajšie osušky.

Reklamácie

 

Stalo sa niečo s produktom? Potrebujete ho k nám zaslať na reklamáciu? Nižšie Vám popíšeme ako na to.

Postup reklamácie:

1. vytlačte si priložený formulár - REKLAMÁCIA
2. vyplňte všetky informácie, hlavne popis závady, adresu a spôsob, akým budete chcieť reklamáciu vybaviť
3. priložte k formuláru kópiu dokladu o kúpe (faktúra)
4. tovar dôkladne zabaľte proti poškodeniu a zašlite na našu adresu:

Reklamácia MEATFLY SK s. r. o., Lamač 6780, Bratislava 84103

Akonáhle nám reklamácia pristane na centrále, tak budete o jej prijatí informovaní emailom.
Potrebujete sa na niečo spýtať? Napíšte nám na e-mail predaj@meatfly.sk

Reklamáciu budeme posudzovať v súlade s pokynmi stanovenými výrobcom tovaru alebo jeho zástupcom, resp. výrobcovi takýto tovar odošleme na vyjadrenie a vybavenie.
Náklady spojené so zaslaním reklamovaného tovaru smerom od zákazníka znáša zákazník. V prípade kladného vybavenia reklamácie je zákazníkovi zaslaný opravený alebo vymenený tovar späť na náklady MEATFLY.sk.
Maximálna doba vybavenia reklamácie je zákonom stanovená na 30 dní, ale snažíme sa všetko maximálne urýchliť.

V prípade, že dôjde medzi nami a spotrebiteľom k vzniku spotrebiteľského sporu z kúpnej zmluvy alebo zo zmluvy o poskytovaní služieb, ktorý sa nepodarí vyriešiť vzájomnou dohodou, môže spotrebiteľ podať návrh na mimosúdne riešenie takého sporu určenému subjektu mimosúdneho riešenia spotrebiteľských sporov, ktorým je:

Ústredný inšpektorát Slovenskej obchodnej inšpekcie
P. O. BOX 29
Bajkalská 21/A
827 99 Bratislava

Email: info@soi.sk
Web: www.soi.sk/

Spotrebiteľ môže využiť aj platformu na riešenie sporov online, ktorá je zriadená Európskou komisiou na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/ .

Záručná lehota je zákonom stanovená na 24 mesiacov. U zakúpeného tovaru slúži daňový doklad (faktúra) zároveň ako záručný list.
Nároky zo zodpovednosti za vady a zo záruky (reklamácie) sa nevzťahujú na závady spôsobené nesprávnym používaním a opotrebením nezodpovedajúcim spôsobom. Tiež nie je uznaná závada spôsobená neodborným zásahom a to najmä neodbornou opravou. Zákazník je povinný uplatniť reklamáciu bezodkladne po vzniku vady. Reklamovaný tovar nám musí byť doručený spolu s popisom závady. Malo by mať uvedené aj voľbu vysporiadania nároku kupujúceho podľa zákona, inak bude reklamácia považovaná za neplatnú.

Sleduj nás a nič ti neunikne

Potrebujete poradiť? Ozvite sa.

910 900 555 (8–16:30 h)

predaj@meatfly.sk

Mena

Prihlásenie