Reklamácie
Stalo sa niečo s produktom a potrebuješ ho reklamovať? Žiadny problém! Nižšie nájdeš všetky potrebné informácie, ako postupovať.
Postup reklamácie
- Vytlač si formulár: reklamácia.
- Vyplň formulár: Uveď všetky potrebné informácie – hlavne popis závady, svoju adresu a preferovaný spôsob vybavenia reklamácie.
- Prilož doklad o kúpe: K formuláru prilož kópiu daňového dokladu.
- Tovar dôkladne zabal a odišli: Uisti sa, že je tovar dobre zabalený, aby nedošlo k poškodeniu počas prepravy.
Možnosti odoslania
Na uľahčenie odoslania ti ponúkame 3 možnosti, ako reklamáciu jednoducho odoslať:
- DPD - Tovar si priamo na tvojej adrese vyzdvihne vodič DPD. Stačí len vyplniť online formulár a nasledujúci deň môžeš vodiča očakávať na tvojej adrese. Vodič si dovezie štítok na dopravu, takže stačí mať tovar pripravený a dôkladne zabalený.
- PACKETA - Zabalený tovar odnes na najbližšiu pobočku Packety. Tam nahlas kód 97679493. Obsluha balík prevezme a pošle k nám.
- VLASTNOU CESTOU - Pokiaľ budeš chcieť reklamáciu poslať vlastnou cestou, pošli ho priamo k nám na adresu:
- Reklamácia MEATFLY SK s. r. o. - NC BORY MALL
- Lamač 6780
- Bratislava 84103
Reklamácie zaslané na pobočky Packety, DPD Parcel shop, Balíkovne a pod. nie sme schopní vyzdvihnúť a budú ti vrátené ako nevyzdvihnuté.
Akonáhle balíček dorazí k nám, obdržíš e-mail s potvrdením o prijatí reklamácie. Od tej chvíle začína plynúť 30-dňová lehota na vybavenie, ale robíme všetko pre to, aby reklamácia bola vybavená čo najskôr.
Potrebuješ poradiť? Napíš nám na e-mail reklamace@meatfly.cz
Reklamačný poriadok
1. Uplatnenie reklamácie
Reklamáciu je nutné uplatniť bezodkladne po zistení chyby. Prípadné omeškanie pri pokračujúcom užívaní tovaru môže spôsobiť prehĺbenie vady a následné znehodnotenie tovaru, čo môže viesť k zamietnutiu reklamácie.
2. Záručná doba
Záručná doba na zakúpený tovar je 24 mesiacov a začína dňom prevzatia tovaru. Daňový doklad (faktúra) zároveň slúži ako záručný list.
3. Nezhoda s objednávkou alebo vada tovaru
Pokiaľ po prevzatí zistíš, že tovar nezodpovedá objednávke alebo vykazuje vadu, je potrebné informovať predajcu do 5 dní od prevzatia tovaru, a to e-mailom alebo telefonicky.
4. Právo na reklamáciu
V prípade, že zakúpený tovar má vadu, máš právo ju reklamovať. Chybou sa rozumie zmena vlastností tovaru, ktorá vznikla v dôsledku použitia nevhodného materiálu, nedodržaním výrobnej technológie alebo nevhodného konštrukčného riešenia.
5. Čo nie je považované za vadu
Za vadu nemožno považovať zmeny, ktoré vznikli počas záručnej doby v dôsledku bežného opotrebovania, nesprávneho použitia, nedostatočnej údržby, v dôsledku prirodzených zmien materiálov, z ktorých je tovar vyrobený alebo poškodenie spôsobeného užívateľom či treťou osobou. Reklamácia tiež neuznáva závady spôsobené neodbornou opravou.
6. Posudzovanie reklamácie
Reklamáciu posudzujeme podľa pokynov výrobcu alebo jeho zástupcu. V prípade potreby zašleme tovar výrobcovi na vyjadrenie a vybavenie. Maximálna doba vybavenia reklamácie je zákonom stanovená na 30 dní, ale snažíme sa všetko maximálne urýchliť.
7. Výsledok reklamácie
Pokiaľ reklamácia nespĺňa podmienky, bude odmietnutá a tovar ti bezplatne vrátime. V prípade uznanej reklamácie ti zašleme opravený alebo vymenený tovar späť na naše náklady.
8. Zaslanie tovaru
Zákazník uplatňuje reklamáciu zaslaním tovaru spolu s vyplneným reklamačným listom a kópiou dokladu o nákupe tovaru na adresu:
Reklamácia MEATFLY SK s. r. o. - NC BORY MALL
Lamač 6780
Bratislava 84103
9. Riešenie sporov
Pokiaľ dôjde medzi nami a spotrebiteľom k nezhode, ktorú nemožno vyriešiť dohodou, môžeš sa obrátiť na Slovenskú obchodnú inšpekciu (Ústredný inšpektorát) na adrese Bajkalská 21/A, P. O. BOX 29, 827 99 Bratislava, alebo telefonicky na tel. č. 02/58 27 21 72, 02/58 27 21 04. Môžeš tiež využiť platformu na riešenie sporov online, ktorá je zriadená Európskou komisiou na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/.