Nákupný košík

V košíku nemáte žiadny tovar.

⚡Mrkni na novú zimnú kolekciu street búnd! Teraz s parádnou 30% zľavou. Tak nečakaj, kým zmizne!⚡

Začíname
Výber výrobkov
Doprava a platba
Hotovo

Vrátenie tovaru

Niektorý z produktov ti nesedí? Nevadí. Jednoducho ho vráť a kúp si iný, vhodnejší. Online a počas chvíľky.
POZOR: Vrátiť môžeš iba tovar zakúpený cez e-shop. Nákupy z predajne tu nevyriešiš.

VIANOČNÉ UPOZORNENIE

TOVAR OBJEDNANÝ CEZ ESHOP V DŇACH 15.11.-23.12.2024 MÔŽEŠ VRÁTIŤ AŽ DO 15.1.2025.

Vyklikaj to pohodlne v 4 krokoch

1. Prihlás sa do svojho účtu. Nemáš registráciu? Nevadí, načítaj objednávku pomocou jej čísla a zadaj emailovú adresu, na ktorú si si tovar objednával. Pokiaľ si zvolil osobný odber použi číslo bločku namiesto čísla objednávky.

2. Vyber produkty, ktoré chceš vrátiť a prípadne uprav počet kusov.

3. Zadaj číslo účtu pre vrátenie peňazí a doplň ďalšie informácie, ktoré nám chceš oznámiť.

4. Pošli nám balíček. Môžeš využiť naše napojenie na Packetu alebo poslať tovar vlastným dopravcom.

Na čo sa nás často pýtate?

Čo treba vedieť pri vrátení tovaru

Uisti sa, že na vrátenom tovare zostali všetky visačky a štítky. Bez nich tovar nemôžeme zaradiť späť do predaja. Pokiaľ tovar prišiel v originálnom obale, ako napríklad krabica od topánok, prosíme, nič na ňu nelep ani nepíš.

 

BALENie A ODoSLaNie

Pre tvoje pohodlné vrátenie tovaru ponúkame možnosť využiť služby Zásielkovne alebo DPD. Tovar starostlivo zabal. Na balíček napíš číslo vratky (napr. V101), ktoré dostaneš e-mailom po dokončení vratky.

· PACKETA - Balíček odnes na pobočku Packety a obsluhe oznámi kód 97679493. O tlač štítku a ďalšie formality sa obsluha postará priamo na mieste.

 · DPD - Vyplň formulár na portáli DPD. Vodič DPD si balíček vyzdvihne na požadovanej adrese. Alebo môžeš balíček zaniesť na výdajné miesto DPD Pickup.

 · VLASTNOU CESTOU - Pokiaľ ti predchádzajúce varianty nevyhovujú, môžeš balíček zaslať na našu adresu vlastnou cestou na vlastné náklady. Adresa: Meatfly SK s. r. o., Bory Mall , Lamač 6780, Bratislava 84103

Poplatok za dopravu

Ak využiješ naše spätné služby Packety alebo DPD pre vrátenie tovaru, bude ti pri vrátení čiastky odpočítaný poplatok vo výške 3 eur. POZOR! Tento poplatok sa neúčtuje, pokiaľ vraciaš chybne dodaný alebo chybný tovar.

Ako vrátiť e-shopový tovar v kamennej predajni

Tovar môžeš vrátiť na predajni iba v prípade, že si ho vyzdvihol formou osobného odberu. Pokiaľ si platil v hotovosti, peniaze ti predajca na mieste vráti, je však ale potrebné priniesť pokladničný blok. Pokiaľ bola platba vykonaná kartou, je potrebné vyplniť vratkový formulár alebo vyplniť údaje na vrátenie online a na predajni uviesť číslo vratky.

Ako vrátiť tovar zakúpený v kamennej predajni

Tovar zakúpený v kamennej predajni nie je možné vrátiť, ale je možné ho vymeniť za iný tovar z aktuálnej ponuky predajne v rovnakej alebo vyššej hodnote. Výmena je možná do 14 dní od nákupu, a to bez nutnosti uvádzať dôvod. Vrátenie tovaru, ktoré bolo zakúpené v kamennej predajni na e-shope nevyriešiš.

Často kladené otázky a odpovede

Za ako dlho dostanem peniaze alebo nový tovar?
Akonáhle k nám vrátený tovar dorazí skontrolujeme ho. Pokiaľ je všetko v poriadku, peniaze ti pošleme na účet. Zákonná lehota na vrátenie peňazí je 14 dní od doručenia tovaru.

Čo robiť, keď vratkový formulár nefunguje?
Pokiaľ ti nejde vyplniť online vratkový formulár, môžeš si stiahnuť a vytlačiť tento formulár. Prilož ho k tovaru a postupuj podľa pokynov ako obvykle. Pokiaľ potrebuješ inú veľkosť, nezabudni vytvoriť novú objednávku.

Dorazil mi chybný tovar, je možné obdržať nový tovar?
Áno, pokiaľ ti dorazil chybne dodaný alebo chybný tovar, stačí pri vrátení uviesť poznámku, že si praješ zaslať nový kus. V prípade, že už nebude na sklade, vrátime ti peniaze.

Potrebujem inú veľkosť, je možné tovar vymeniť?
Pokiaľ ti veľkosť nesedí môžeš tovar vrátiť a následne si vytvoriť novú objednávku s požadovanou veľkosťou. Po obdržaní vráteného tovaru ti vrátime peniaze späť na účet. Týmto spôsobom zaistíme, že tí nová veľkosť dorazí čo najrýchlejšie.

Objednal som si nevhodnú veľkosť z e-shopu. Môžem tovar zaniesť na predajňu a vymeniť za inú veľkosť?
Pokiaľ si zvolil osobný odber na predajni, môžeš tam tovar vymeniť za inú veľkosť. Pokiaľ ti však bol tovar doručený domov alebo na výdajné miesto, výmena na predajni nie je možná. V tomto prípade musíš tovar vrátiť a vytvoriť novú objednávku s požadovanou veľkosťou.

Môžem tovar vrátiť na akejkoľvek pobočke?
Áno, tovar môžeš vrátiť na ktorejkoľvek z našich predajní. Pokiaľ si ale pri osobnom odbere platil v hotovosti, musíš vrátenie tovaru vykonať na predajni, kde si platbu uskutočnil.

Potrebujem pomôcť s vrátením, na koho sa môžem obrátiť?
Pre pomoc s vrátením sa prosím obráť na náš zákaznícky servis na e-mailovej adrese predaj@meatfly.sk, radi ti pomôžeme.

Široká sieť predajní

25x výdajných miest

Kompletný sortiment

Oblečieš sa od hlavy po päty

Doprava zadarmo

Pri nákupe od 85 €

Všetko skladom

V predajniach aj na centrále

Potrebujete poradiť? Ozvite sa.

predaj@meatfly.sk

910 900 555 (8–16:30 h)

Street, skate & snow shop | Oblečenie, topánky a vybavenie | Meatfly

Prihlásenie